Welkom in ons klasje

donderdag 4 juni 2015

de papa's!

De kleuters mochten vrij vertellen over hun grote held.
Hier volgen enkele uitspraken..


Jens: mijn papa werkt graag in de tuin en kan goed schilderen.

Loïc: mijn papa eet graag lasagne en spruitjes.

Clara: mijn papa werkt graag in de tuin.

Noor: mijn papa knuffelt graag!

Viktor: mijn papa voetbalt graag met mij.

Emméé: mijn papa was vroeger een ridder!

Felix: hij kijkt graag naar de voetbal (Buffalooooo..)

Alixe: mijn papa kan mij heel goed op de schouders houden!

Roseline: papa Bert kan heel goed koersen (Ronde Van Vlaanderen).

Tarik: papa kijkt altijd televisie.

Ella-Marie: papa John kan heel goed een t-shirt maken.

Elias: mijn papa klimt graag op het dak.

Lore over papa Andy: hij eet graag frietjes en kan goed tractors maken.

Bavo: papa voetbalt graag, hij basket graag en ik werk graag met hem.

Tyben: mijn papa werkt in het ziekenhuis.

Jonathan's papa rijdt heel graag met de brandweerwagen.

Lukas: papa voetbalt heel graag, klimt op het dak en kan 10 salto's maken!

Lotte: mijn papa zat vroeger in de koers.

Suzanne: gaat graag wandelen met haar papa. Of ook samen naar de winkel gaan!

Ranya: is al eens samen naar de grote Carrefour geweest met ook de broer van papa.

Maxim: Maxim vindt het leuk om samen te voetballen met zijn papa. En ook basketten!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten